PvdA Weert op bezoek bij Weerter mensen!

26 februari 2018

PvdA Weert on Tour.

Afgelopen zaterdag is PvdA Weert op bezoek geweest naar Stramproy en naar Leuken. Ondanks de kou hebben ze leuke gesprekken gehad met vele bewoners , die daar wonen.

Groot Compliment.

Voor diegene die wat betekenen voor hun eigen omgeving deelt PvdA Weert Complimenten uit. Dit gebeurde zaterdag zowel in Stramproy als in Leuken.

In Stramproy is het initiatief van de vrijwilligers van de Bibliotheek belangrijk voor deze leefgemeenschap. Door de inzet van diverse vrijwilligers is de bibliotheek voor Stramproy behouden gebleven. En daar mag Stramproy best trots op zijn.
Daarom een groot compliment voor ieders inzet.

Hier deelde zaterdagmorgen Leon Heuvelmans , Ad van Mielo en Malika Zaâboul namens de PvdA Weert het “compliment” en de bijbehoorde bloemen uit.

In Leuken heeft de PvdA Weert de twee vrijwilligers van stichting Huurdersbelangen Midden-Limburg in het zonnetje gezet. Wij PvdA Weert gaven hun een “Groot Compliment”.
Deze twee dames hebben zich de afgelopen weken o.a. ingezet voor een aantal huurders op Moesel i.v.m. achterstallig onderhoud aan hun woningen. Mede dankzij hun inzet en vasthoudendheid is er een oplossing gekomen voor de ontstane problemen. Omdat stichting Huurdersbelangen Midden-Limburg zich al jaren inzet voor huurders in Weert vonden wij van PvdA Weert dat het tijd was om hen te bedanken voor hun jarenlange inzet. Hier deelden Chantal Saes en Wim Janssen namens de PvdA Weert de “Complimentenkaart” en de bloemen uit.