6 maart 2015

LEON HEUVELMANS GAAT OP VERKIEZINGSTOER.

Op 7 maart start de Weerter PvdA kandidaat Leon Heuvelmans de verkiezingstoer. Dan gaat hij op bezoek bij de kiezers in Weert.
PvdA Weert en Leon Heuvelmans zullen op zaterdag 7 maart van 10.00 uur tot 12.00 uur in het Winkelcentrum van Moesel aanwezig zijn. Dezelfde middag van 12.30 uur tot 15.00 uur zal Stramproy bezocht worden.
Op zaterdag 14 maart zal tijdens de Paardemarkt het centrum van Weert bezocht worden.

Op 18 maart bepalen we samen de toekomst van limburg. De afgelopen jaren waren niet gemakkelijk. Maar ons land en onze provincie hebben de weg omhoog weer gevonden. De economie groeit weer, mensen vinden weer een baan, huizen worden weer verkocht en we gaan er weer op vooruit. Op die socialer enrealistische koers gaan we verder. Voor een Limburg waar iedereen een goed leven kan leiden.

Mety terugkeer van de PvdA in het college keerde ook de stabiliteit terug in het Gouvernement. Het gaat nu weer over zaken waar het over moet gaan. Creëren van werk en het sterker maken van Limburg. Een Limburg waarin we niemand buitensluiten.

De PvdA werkt aan werk. Meer en goed werk , met vaste contracten en een goed salaris. Daarbij hoort dat we oneerlijke schijnconstructies met buitenlandse werknemers tegen gaan.

STEM OP LIJST 4 NUMMER 6.

LEON HEUVELMANS.